יולי 27, 2018

סריקת מסמכים באתר הלקוח

יש לכם מסמכים לסריקה ומטעמי אבטחת מידע אתם רוצים שייסרקו במשרדכם?

הדרך הטובה ביותר היא להזמין שירותי סריקה באתר הלקוח. הגעה של חברה לסריקת מסמכים אליכם למשרד חוסכת את הלוגיסטיקה הכרוכה בשינוע המסמכים ללשכת הסריקה, מונעת איבוד של מסמכים בדרך, משאירה את כל המסמכים זמינים עבורכם בהישג יד, מבטיחה שלא יתקיים ריגול תעשייתי, ובנוסף, מאפשרת לכם להיות נוכחים בזמן הסריקה.

סקאנבוק (2005) מתמחה בשירותי סריקת מסמכים וספרים והיא מספקת שירותי סריקה הן בלשכת הסריקה בשרון והן באתר הלקוח בכל מקום בארץ. אם אינכם מעוניינים להוציא את המסמכים המסווגים שלכם ללשכתנו, מומחה סריקה בוגר ואחראי מגיע למשרדי החברה ביום ובשעה שתרצו, עם ציוד סריקה מקצועי ואיכותי וסורק את קלסרי המסמכים אצלכם ללא צורך בהוצאתם מחוץ למשרד תוך מקסימום הגנה ואבטחה על חסיון המסמכים. בזמן הסריקה המחשב אינו מחובר לאינטרנט ונציג מטעמכם רשאי להיות נוכח. בדרך זו נמנעת האפשרות והסכנה לריגול תעשייתי העלול להתרחש בזמן שינוע המסמכים ללשכה וחזרה. מיותר לציין שאנו חותמים על הסכם סודיות מול הלקוח.

הגעתה של חברה לסריקת מסמכים לביצוע הסריקה באתר הלקוח אמנם יקרה יותר מעלות הסריקה כאשר המסמכים משונעים ללשכתנו. העלויות שלנו גבוהות כיוון שהן כוללות מומחה סריקה בוגר מנוסה ואחראי המתנתק מעבודת המשרד ליום שלם, עלות נסיעה הלוך ושוב למשרדי הלקוח, עלויות דלק, עלויות רכב ובלאי, ביטול זמן (שעות הנסיעה שאינן מנוצלות להכנסה), עלויות כלכלה (אוכל ולפעמים לינה) ועוד.

שירותי הסריקה הניידים והאיכותיים של סקאנבוק מספקים שקט נפשי ואבטחת מידע מרבית. השירות ניתן בכל רחבי הארץ ויכול להינתן גם בהתראה קצרה. על המזמין להקצות משרד ממוזג מואר ומאוורר המכיל לפחות שולחן אחד גדול, חיבור למספר שקעי חשמל, ותנאי עבודה המקובלים בחברות מודרניות, כולל חניה סמוכה במימון המזמין.

כיצד מזמינים שירותי סריקה מחברה לסריקת מסמכים באתר הלקוח?

כיוון שהסריקה מצריכה התארגנות ולוגיסטיקה מצידנו, יש צורך בהתראה מראש. מתקשרים אלינו ומתארים את סוג המסמכים וצורת הסריקה הנדרשת ומקבלים הצעת מחיר. ברגע שההצעה חזרה חתומה אנו קובעים מועד לביצוע הסריקה.
במועד ובשעה שנקבעו מגיע למשרדכם מומחה סריקה מנוסה עם מחשב נייד וציוד סריקה מקצועי ואיכותי (כולל ציוד לגיבוי). המומחה מתמקם במשרד שהוקצה למטרה מבעוד מועד (משרד ממוזג ומאוורר, שולחן גדול וחיבורים לחשמל).

מומחה הסריקה מכין את המסמכים בהתאם להנחיותיכם (הוצאה מניילוניות, הוצאת סיכות ודפים דביקים, יישור דפים) וסורק אותם בצבע או בשחור לבן כרצונכם. לפני התחלת הסריקה המומחה מבצע טסטים לקביעת הגדרות מיטביות לקבלת קבצים איכותיים. נציין שאנו סורקים מסמכים עד גודל A3 ובדרך כלל הסריקה היא לפורמט PDF. המסמכים נסרקים ומוחזרים למקומם בהתאם לבקשת הלקוח. העבודה מתבצעת ללא הוצאת המסמכים מהמשרד וללא סיכון בזליגת מידע חסוי ואובדן מסמכים.

כיוון שעלות הסריקה מתומחרת על בסיס יומי ואינה מחושבת לפי כמות המסמכים הנסרקים בפועל, מומחה הסריקה עומד לרשותכם גם למשימות אחרות (לא בו-זמנית) כגון שירותי OCR והמרת קבצי PDF לפורמט וורד, אקסל ועוד, שירותים שונים הקשורים לפעולות על קבצי PDF (מיזוג, פיצול), סריקת חוברות וספרים מפורקים ועוד.

כמה זה עולה?

• יום סריקה של 7 שעות בין השעות 16:00 – 09:00 עולה ללקוח 1,950 ש"ח לאדם אחד.
• המחיר כולל את עלות הסריקה + איש מקצוע עם ציוד סריקה מקצועי ומחשב נייד.
• שעות נוספות מעבר לשעה 16:00 עד השעה 22:00 לכל היותר, תחויבנה בתוספת 400 ש"ח לשעה + מע"מ.
• המחיר מתייחס לסריקת מסמכים באתר הלקוח במרכז.
• סריקה באזורים אחרים תחויב בתוספת נסיעה וביטול זמן.

כללי:

שירותי הסריקה ניתנים במתכונת גלובלית ללא תלות בהספק ומחירם מחושב לפי יום עבודה או חלק ממנו.
• יש לעדכן מראש האם צריך לסרוק גם ניירת שאינה ניתנת לפירוק ומצריכה סורק ללא מזין נייר אוטומטי.
• החומר שנסרק אינו יוצא מהאתר ומתקיימת אבטחת מידע מקסימלית.
• הקבצים מועברים לדיסק און קי של הלקוח או נצרבים לתקליטור בגמר הסריקה.
• במהלך הסריקה המחשב אינו מחובר לרשת או לאינטרנט.
• במידה והסריקה נמשכת יותר מיום, הסורק נשאר באתר והאחריות עליו חלה על הלקוח.
• הסריקה נעשית בציוד מקצועי (בשחור לבן, גווני אפור או צבע, לבחירתכם) ברזולוציה של 200-300 dpi.
• קצב הסריקה תלוי בסוג המסמכים, איכות הסריקה, שמות הקבצים, מורכבות הכנת החומר ודרישות הלקוח.
• במהלך הסריקה מתקיימת בקרת איכות אלקטרונית ואנושית למניעת הזנה של מספר דפים בו זמנית לסורק.
• לאחר הסריקה נעשית בדיקה מדגמית של הקבצים והשוואה למקור.

הערות:

• המחירים אינם כוללים מע"מ. המחירים מתייחסים לסריקה בסורק מסמכים עם מזין אוטומטי בגודל A3.
• המחירים עלולים להשתנות בהתאם לאופי החומר, דרישות הלקוח, מיקום הסריקה, כמות המסמכים וכדומה.
• לפני הסריקה יש להעביר מקדמה של 1,000 שח. יתרת התשלום עבור הסריקה נעשית בצ'ק מזומן או בהעברה בנקאית מיד עם סיום הסריקה.
• אם השירות מצריך מספר ימי עבודה, החיוב מתבצע בהתאם למחירון.
• טל"ח.

לפרטים נוספים:

לסריקה חייגו 054-5880060 – יוחאי
לגריסה חייגו 054-2488008 – איתיאל

תפריט נגישות